Koh Lanta<3

Koh Lanta<3





Täällä sitä ollaan torstaista saakka nautiskeltu. Meillä on tää mun ”kesämökki” täällä, jossa yövytään tosiaan jo neljättä (vai viidettä) kertaa. Ihanan turvallinen olo ja rauhallinen paikka. Tää on melkein kivenheiton päässä rannalta ja kaikki tarvittava lähellä.



Koh Lanta on tosi rauhallinen paikka. Ei mitään ketjumestoja, ei kaupustelijoita ja suurin osa paikoista menee kymmenen aikoihin kiinni. Vuokrattiin jälleen scootteri koko viikoksi ja silläpä me sitten päivät pitkät huristellaan ympäri saarta, rantaa vaihdellen. Suurimman ”huolet” tällä lomalla on sitä luokkaa, että mitäs seuraavaksi syödään ja missä. 






Tää paikka on tosiaan vilkastunut tässä vuosien varrella reippaasti, mitä ensimmäiseen kertaan verrataan, mutta rento meininki ja rauhallisuus, niin rannoilla kuin liikenteessäkin on säilynyt. Täällä on tosiaan rauhallista ajella tolla mopedilla, eli kun pitää silmät auki ajellessa, niin ei täällä mitään käy. Vai onko nää ne kuuluisat viimeiset sanat :D Eiku oikeesti, sama ku pyörällä ajelis..






Mun unirytmit mukautui tänne kyllä samantien. 7.30 herään ihan vaistomaisesti, sitten kahvi naamariin ja oonkin suunnannut rannalle lenkille tai puntille. Lähtee päivä hyvin käyntiin! Täällä on myös tosi hyvä kuntosali, joka olikin sitten viime vuoden rempattu täysin. Sopivasti vapaita painoja sekä hyviä laitteita. Viikon korttikin maksoi vain  800bathia, eli reilu 20€.





Koskaan en oo lomalla ajatellut mitään näin vähän. Yleensä olen kuunnellut paljon musiikkia, pohtinut elämää, menneitä vuosia ja tulevaisuuden suunnitelmia. Miettinyt kuka mä oon ja mistä tuun, minne kuulun. Nyt en oo miettinyt mitään. Oon kuunnellut luonnon ääniä ja lintujen laulua, ilman ajatuksia. Olen siis oppinut olemaan, elämään hetkessä. Tai sitten oon vielä vaan niin solmussa viime vuosien tapahtumista, etten jaksa edes ajatella. Mutta niin tai näin, on ollut rentoa vaikken niinkään ole omaan elämääni vastauksia löytänytkään, koska en niitä nyt ole etsinytkään. 

On vaan niin ihanaa just nyt olla täällä, hengittää syvään, nauttia auringosta, urheilla ja nukkua hyvin. Olla huolehtimatta mistään ja nauttia siitä, että juuri tällä hetkellä en ole surullinen vaan onnellinen! Olla vain minä ja me, täällä ja nyt. Tätä olen tarvinnut<3


Ps. Instassa oon ahkerasti stooria päivitellyt :)

Kommentit

Suositut tekstit